اشکال نداره ولی سعی کن این بار نریزی چون تو قیمه که واجب نیس یه غذاهایی هست زعفرون نباشه نمیشه ولی از این به بعد احتیاط کنی بهتره
زعفران تو بارداری استفاده نشه بهتره
یکم اشکالی نداره ولی زیاد نخوری بهتره عزیزم
نه
من از اول بارداریم همش توی مهمونی بودم با تو خرشت زعفران بوده یا برنج زیادش خوب نیست ولی اینکه تو غذا کم بریزی مشکلی نداره
آش شله زرد یا شربت نیست که غلیظ باشه...در حد نوک قاشق اونم توی ی قابلمه خورشت اصلا هیچی حساب نمیشه
نبابا اونقدر سردی میخوریم. من کلا رو برنجام زعفرون و...میزنم
من از اول بارداری تا الان تو اکثر غذاهام به عنوان چاشنی استفاده کردم و هیچ مشکلی پیش نیومده
منکه تو غذا زعفرون میریزم میخورم مشکلی نداره
اما زیاده روی نکن
نه من چلو گوشت گذاشتم هم توش ریختم هم برنج زعفرونی کردم با زرشک برا رو پلو
منکه هرروز تو غذاهای زعفرون میریزم اون یه ذره تو غذا چیزی نمیشه
من استفاده نمیکنم
نه عزیزم در حد چانشی هیچی نمیشه
نه عزیزم زعفران در حد چاشنی مشکلی نداره
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.