من اکثر روز بالای ۱۰ تا میخورم
نه خیلیم خوبه. زایمانو راحت میکنه و به شدت مقویه
من خرما دوست ندارم زیادنمیخورم
نه تا میتونی بخور
نه عزیزم اشکال نداره
😐همی؟
من بخورم هر سری کمتر ۲۰ تا نمیشه البته همیشه همینجور میخوردم
خرما با ماست خنک الان خیلی میچسبه
من شنیدم خرما خوبه ولی همونم زیادیش باعث زایمان زودرس میشه.هفت هشت تا اشکال نداره ولی هر روزم نخور هفت هشت تا.البته این برای همه صدق نمیکنه.
فک نکنم سه ماه دوم طوری باشه
البته که خرما هم انواع مختلفی داره
با درجه گرمی متفاوت
نه چرا طوری باشه؟😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.