مامانا کمک ۳۷/۵ با دستگاه لیزریا تب ؟

۲ پاسخ

کمه تبش فک کنم با استامینوفن حل بشه

شروع تبع حتما کنترلش کن

سوال های مرتبط

مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی