۲ پاسخ

باگوش پاک کن بمال ب اونجاهایی که برفکه.تاثیرش بیشتره

بخدا من یک ماه هست درگیر این برفک دهان هستم تا دارو قطع میشه دوباره میاد

سوال های مرتبط

مامان ماریا🩷😍 مامان ماریا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی
مامان دردونه❤️ مامان دردونه❤️ ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری