سلام حدود دو هفته (البته نه ۱۰۰ درصد)
یکی دو بار مجبور شدم بیرون برم
هيچ روز 🤣🤣 خداروشكر خيليي همكلاري كرد خيلي وقته گرفتمش از پوشك
من ده روز
۴روز خونه موندم بعدش رفتم خونه مامانم و مادرشوهرم
هیچ روزی
هنوزنگرفتم
فقط دو روز
روز سوم رفتيم شمال
من ی هفته تقریبا،تو این ی هفته کار جمع شد،خطا داشت پی پی کرد،یکبار بردمش بیرون تو شرتش جیش کرد،اینقد اینجا یسری مامانا ناله کرده بودن ک حقم داشتن من واسه خودم غول ساخته بودم واسه از پوشک گرفتن بچم
همون شبش رفتم خونه مامانم😂
انقد از صبح تند تند برده بودم سرویس خسته شدم
رفتم اونجا مامانم ببرتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.