۹ پاسخ

سلام حدود دو هفته (البته نه ۱۰۰ درصد)
یکی دو بار مجبور شدم بیرون برم

هيچ روز 🤣🤣 خداروشكر خيليي همكلاري كرد خيلي وقته گرفتمش از پوشك

من ده روز

۴روز خونه موندم بعدش رفتم خونه مامانم و مادرشوهرم

هیچ روزی

هنوزنگرفتم

فقط دو روز
روز سوم رفتيم شمال

من ی هفته تقریبا،تو این ی هفته کار جمع شد،خطا داشت پی پی کرد،یکبار بردمش بیرون تو شرتش جیش کرد،اینقد اینجا یسری مامانا ناله کرده بودن ک حقم داشتن من واسه خودم غول ساخته بودم واسه از پوشک گرفتن بچم

همون شبش رفتم خونه مامانم😂
انقد از صبح تند تند برده بودم سرویس خسته شدم
رفتم اونجا مامانم ببرتش

سوال های مرتبط