۱۱ پاسخ

هنوز خیلی وقت دارم ولی فعلا مدنظرمه خانوادم دعوت کنم باخانواده شوهرم
ت خونه بصرف کیک و میوه و شام و عکاسی کنم ت خونه

عکس آتلیه
یه جشن خانوادگی شاد و ساده که بچه اذیت نشه

من چون سه روز بعد عروسی خواهر همسرمه واقعا نمی‌دونم چیکار کنم🙁کلا این بچه نه جشن ختنه داشت نه دندون اینم از تولدش مثلا نوه اول هردوخانوادم هست

نه بابا. ما هیچ ایده‌ای نداریم. ماهگرد هم نگرفتیم. تولدشم با خانواده یه جشن کوچولو میگیرم. ولی حتما آتلیه باید بریم چند تا عکس درست حسابی بگیریم. خودم که توی همه عکسا با بچه مثل کارتن خواب‌ها هستم😄

از من به شما نصیحت اصلاااا برای سال اول تدارک نبینید فقط برین آتلیه عکس بگیرید...من واس بچه اولم تولد گرفتم هیچییی الان یادش نیس فیلمای تولدشو ک میبینه میگه مامان منو میبری تولدم الان ۳ سالشه خیلی تولد دوس داره

فقط میبرم آتلیه

من سال اول چون اصلا متوجه نیست نمیگیرم. تو این شرایط اقتصادی هزینه الکیه. فقط میبرم آتلیه. سال دوم براش جشن میگیرم در حد خانواده خودم و شوهرم. واسه پسرمم همین کارو کردیم تولدش خیلی بهش خوش گذشت هنوز هر از گاهی خاطره‌هاشو برامون تعریف میکنه😁

هیچ ایده ندارم

انشاالله میبرم اتلیه براعکس
حدودا ده نفرم دعوت میکنم کافه بصرف شام ، بادکنک ارایی و کیکم تو کافه 😍

من دوست دارم یه جشن بزرگ تو تالار بگیرم براش تمام خانواده هامون و دوستامونم دعوت کنم 😊

تولد خودم و دخترم ی روزه تیر ماه میفته تو ماه محرمه جشن نمی‌گیرم میتونم قبل محرم بگیرم ولی خودم نمی‌خوام دست و بالمون خالیه امسال ی سالش میشه چیزی نمی‌فهمه انشالله سال بعد جشن میگیرم ولی آتلیه میبرمش و خودمون ۳تایی میریم بیرون خوش گذرونی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۴ ماهگی