سلام چه ماستی بدهم به دخترم

۵ پاسخ

من پروبیوتیک میدم

پرچرب پاستوریزه

یا سون بده یا ماجان

هر ماستی میدی فقط پرچرب باشه
پروبیوتیک باشه ک چ بهتر
من‌خودم پرچرب کاله و هراز و اینا میدم

ماست پاستوریزه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۱ سالگی