قطرهADرو چه موقع بدم خوبه؟

۸ پاسخ

من همیشه صبح تا ظهر میدم

صبح بدی بهتره

صبحا بده

یعد صبحانه

صبح بده یا عصر
چون بچه رو‌بیدار نگه میداره پرانرژی میکنه

فرق نمیکنه فقط آهن شبا بده

ا د صبحا همرا با شیر چون محلول در چربی هستش باشیر جزبش بشتره

ازصبح تا ظهر بده بچه را پرانرژی می‌کنه شب یا عصر نده

سوال های مرتبط

مامان آوان وژیوان💓💙 مامان آوان وژیوان💓💙 ۹ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۱ ماهگی
مامان مهراد و تو دلیم مامان مهراد و تو دلیم ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی