قطره اد رو چه موقع بدم خوبه؟

۴ پاسخ

من صبح میدم

صبح
ازعصر ب بعد بدی بیخوابی میاره

سعی کن قبل ظهر بدی که جذبش بهتره اون موقع

من ک هروقت یادم بیوفته میدم😬😬😬

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان👶💙 مامان رایان👶💙 ۱۳ ماهگی