۳ پاسخ

والا من یه کلیپی دیدم میگه صبح بچه تون بیدار شد بهش شیر بدید بعد شیر قطره ی آد رو بهش بدید

اگه استفراغ نمیکنه زیاد هروقت دادی مهم نیس.ولی صبح تاظهر میگن جذبش بالا

من دکتر بهم گفت اگه شیرخشک میدی بریز تو شیر خشک
اما چون شیر خودمو میدم بعد شیر میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۱ ماهگی