مامانا
رحمم درد می‌کنه اسهال دل‌پیچه دارم نشونه چیه ؟؟

۲ پاسخ

علائم زایمان زودرس هست مواظب باشید من ا ماه هفتم گرفتم

منم بعضی اوقات اسهال و دلپیچه دارم نمیدونم طبیعیه یا نع🫠

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی