من دیشب سزارین شدم چکار کنم زود سرپاشم
خب شم

۸ پاسخ

الان بالاخره یکی دورت میاد تو هم فقط بخاب وقت برا زرنگ شدن زیاده

شکم بند مخصوص سزارین هم از داروخانه یا تجهیزات پزشکی بخر رفتی خونه زوزی چند ساعت ببند هم شکمت واقعا جمع میشه هم توی راه رفتن ببین واقعاااا کمکت میکنه

استراحت کن شیاف بزار حتما سر ساعت که دردات شروع نشه کاچی حتما بخور ببین کمپوت اناناس گرون شده ولی خیلی خوبه من همسرم ده پونزده تا برام خریده بود ازین بزرگا خواهر شوهرم مراقبم بود روزی یدونه زوری میاورد تا ته میداد بخورم با ابش بخیه هام عالی جوش خورد اصلا باز نشد درد نداشتم عفونتم نکرد هروز بهم کاچی تازه و کمپوت اناناس میداد برام ابگوست چلو گوشت کله پاچه هروز یه چیز درست میکرد بدنم حون گرفت البته من خوش زخمم بودم پمپ دردم داستم دو ساعت بعد عملم سرپا شدم راه رفتم غذاهم دادن بهم ولی اینایی که گفتم واقعا تاثیر داره راه هم برو حتما تو خونه

اگه داروها و شیافتو سروقت استفاده کنی و روز بعد سزارین راه بری مواد بی حسی از بدنت خارج میشه زود سرپا میشی.بهترین کار اینه بعد عمل زیاد نخوابی هرچی بیشتر تحرک داشته باشی کمتر درد می‌کشی

مبارکتون باشه عزیزم ❤
لطفااگه تجربه ای هست برامون بزاریدچون منم دوروزدیگه بایدسزارین شم

بخواب دختر قشنگ ده روز

بعد ۳ ۴ روز خود به خود بخیه ها و درد ها کم میشه و سرپا میشی

مبارکه
هنوز زوده بزار چند روز دیگه چیزای مقوی بخور

سوال های مرتبط

مامان taha مامان taha ۶ سالگی
mah mah قصد بارداری