دلستر خوبه تو شیردهی بخورم؟

۴ پاسخ

اگر برا افزایش شیر میخوری فقط دلستر مالت جوابه

اره خوبه مخصوصا کلاسیک

اره عالیه

البته دلستر کلاسیک
اون پیوه ای ها فقط قنده

سوال های مرتبط

مامان فرشته خداوند مامان فرشته خداوند ۱۴ ماهگی
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان لیانا خانم 😍 مامان لیانا خانم 😍 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی