۹ پاسخ

نه شیرم بیشتر میکنه

وایییی دل و رودش نابود میکنه نخوری🤣🤣🤣گاز داره تاصب باید گریه تحمل کنی

برا شیر دهی گفتن خوبه شیر زیاد میشه

من یشب خوردم دخترم تاصبح گریه کرد

نه عالیه

شیر رو زیاد میکنه خصوصا طعم کلاسیک و تلخش ولی حتما گازش رو بگیر که نفخ و دلدرد نیاره

شیر رو زیاد میکنه ولی نفخ داره

سواله منم هست؟

میگن خوبه که

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 ۳ ماهگی
مامان فرشته خداوند مامان فرشته خداوند ۱۴ ماهگی