مامانا دلستر ضرر دار بخورم؟؟ اخ خیلی میخورم

۵ پاسخ

نه خوبه شیرو زیاد میکنه فقط یکم نفخ داره

منم میخورم خیلی کم بچه کولیک دار رژیم دارم

منم زیاد میخورم

الان تراکم استخوانت کمه بهتره نخوری
و همینطور قندت میره بالا

نفخ داره گلم
اگه بچت اذیت نمیشه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان مهر💙 مامان مهر💙 ۴ ماهگی
مامان محمدمهدی آریا مامان محمدمهدی آریا ۵ ماهگی