مامانا دلستر ضرر نیس اینروزا خیلی میخورم

۳ پاسخ

وای منم خیلی میخورم تشنه ام میشه دلستر و یخ می‌کنم میخورممممم بعد عذاب وجدان میگبرم

بزار گازش بره بعد بخور

نه شیر رو زیاد میکنه البته اصل مارک دلستر

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۱ ماهگی