بچه ها من دلستر میخورم برای بچه نفخ داره

۲ پاسخ

آره نفخ داره. اگر میخوایی بخوری باید بهم بزنی که گازش از بین بره که اونجوریم دگه مزه نمیده

دکتر بمن گف‌ کولیکش زیاد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان نورا‌ خانم مامان نورا‌ خانم ۵ ماهگی