مامانا میتونم دلستر بخورم؟

۷ پاسخ

چرا نتونی شیرت هم زیاد میکنه خیلی خوبه

اره من میخورم شیرم زیادمیشه

اره بخور شیرم زیاد میکنه
من تا یکی دوماه رعایت کردم بعد یواش یواش چیز میز خوردم ببینم بچم واکنشش چیه اذیت نمیشه الان همه چی میخورم

دلستر جو بخور

آره بخور فقط بزار گازش بره بعد

نفخ شدید میاره شیر خودتو میدی نخور

بله گلم ، شیر افزا هم هست

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی آریا مامان محمدمهدی آریا ۵ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 ۳ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد