اره ولی تست کن ببین بچت اذیت نمیشه
من پسرم دلستر میخورم اوکیه ولی نوشابه خوردم تا صبح تو جیغ میزد
اره بخورخیلی خوبه شیروزیادمیکنه من بچه ام رفلاکس هم داشت میخوردم هیچی نمیشه
آرا حتما بخور دلستر شیر زیاد میکنه
من برااولی میخوردم شیرمم زیاد میکرد امااین یکی رفلاکس داره دکتز گفته نخورم
اره خوبه بخور ولی زیاده روی نکن.من زیاد میخوردم معدم پوکید😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.