خانوما دلستر میتونم بخورم ؟

۵ پاسخ

اره ولی تست کن ببین بچت اذیت نمیشه
من پسرم دلستر میخورم اوکیه ولی نوشابه خوردم تا صبح تو جیغ میزد

اره بخورخیلی خوبه شیروزیادمیکنه من بچه ام رفلاکس هم داشت میخوردم هیچی نمیشه

آرا حتما بخور دلستر شیر زیاد میکنه

من برااولی میخوردم شیرمم زیاد میکرد امااین یکی رفلاکس داره دکتز گفته نخورم

اره خوبه بخور ولی زیاده روی نکن.من زیاد میخوردم معدم پوکید😂

سوال های مرتبط

مامان مهر💙 مامان مهر💙 ۳ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 ۳ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی