سلام
دلستر برای شیردهی بده یاخوبه

۶ پاسخ

دلستر خوبه مخصوصا طعم های تلختر

ارع ی خانمی گفت تلخ باشه

خیییلی خوبه من سر دختر اولم میخوردم سینه هام میترکید از شیر ولی دخترم دل‌درد میشد نمیدونستم از اونه
کسی هم نبود بگه بزار گازش بره بعد بخور .چون چاق میشدم سر این دخترم نخوردم .تو هم اگه میخوای بخوری بزار گازش کامل بره بعد بخور

لیموناد چی

شیرو‌زیاد می‌کنه بشرط‌اینکه بچت کولیک نداشته باشه

من الان زنداییم گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خداوند مامان فرشته خداوند ۱۴ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی