۹ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ببخشید شما کاشان هستی من یسوال دارم ازت جواب بدی ممنونت میشم
عزیزم کسی از آشناهاتون پیش دکتر زینب السادات احمدی عمل بینی انجام داده راضی باشه

2250 یکی دوماه پیش

گرفتم ۶تومن البته بزرگتره و از این حرفه ای هاست

دو ملیون خرده ای من قیمت کردم

من جدید مارک میکرو خریدم ۴ تومن

دو سال پیش گرفتم ۱ تومان

عین این عکس رو از سمت چهارراه به کمال‌الملک اویل ۴راه روبه رو اورژانس داخل پاساژ اسم پاساژ یادم نیس حالا مغازه اول کفش فروشیه مغازه دوم اسباب بازی فروشی خریدم قیمت قبل ۱۹۸۰

من دوسال پیش گرفتم ۷۵۰تومن چقدگرون شده😔

خواهر شوهر واسه دخترش گرفته ۳۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان آوا و آوین مامان آوا و آوین ۳ سالگی