۵ پاسخ

برگشت شیر داره بالا نمیاره برا همون نفسش رفته طفلی

ببر میش دکتر گلزار تو ولیعصر.متخصص کودکانه تو تبریز

اگ کولیک داره اینفاکول بده بهش عالیه

پسرمن تازه رفته تو ۳ماه تمام دیشبو گریه کرده دل‌پیچه دارن دیگه باید تحمل کرد . من بردم حموم یه کم شربت گرایپ میچر دادم بعد چند دقیقه خوابید

شربت گریپ میکسچر بده بهش دلدرده حتما ک اونجوری گریه می‌کنه دیگه

سوال های مرتبط