۵ پاسخ

شاید دلدرد میشه

اسید معده رو نوزاد هم داره
ممکنه بخاطر رفلاکس پنهان باشه ،حالت آدامس جویدن نداره در طول روز ؟
در طول روز چند ساعت میخوابه؟

وای دختر منم یه مدت اینجوری شد فقط میخاست بشینه میخابوندمش کمرش و بلند میکرد جیغ میزد

رفلاکس نداره اسیدمعده اش برمیگرده میخوابونیش

رفلاکس شابد داره
اسبد معدش میاد تو دهنش

سوال های مرتبط