شاید دلدرد میشه
اسید معده رو نوزاد هم داره
ممکنه بخاطر رفلاکس پنهان باشه ،حالت آدامس جویدن نداره در طول روز ؟
در طول روز چند ساعت میخوابه؟
وای دختر منم یه مدت اینجوری شد فقط میخاست بشینه میخابوندمش کمرش و بلند میکرد جیغ میزد
رفلاکس نداره اسیدمعده اش برمیگرده میخوابونیش
رفلاکس شابد داره
اسبد معدش میاد تو دهنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.