۴ پاسخ

نهههخ

اونجارو چرا بزنی؟؟اگ میبینی قرمزه بخاطر سوختگی نیست اونجا قرمز هست تو حالت عادی

نه به لبه هاش یه کوچولو بزن

خیر‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز ۱ سالگی
مامان ایران 🫂♥️🥰 مامان ایران 🫂♥️🥰 ۲ سالگی
مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ سالگی