آها اونقدرام زیاد نیس نی نی چند کیلوئه
بعضی ها میگن چهل روز به بعد ببند ک چسبندگی نگیری
من سزارین دومی ام هیچ کاری نکردم خودش الان تخت تخت شده مثل قبل
۱۰روزگی ببندتا ۶ماه
من که هیچ کاری نکردم و مثل قبل شد فقط چند روز همون گن که توی بیمارستان میدن همونو بستم
من تازه از امروز شروع کردم برای بستن گن
من تازه از امروز شروع کردم برای بستن گن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.