۵ پاسخ

من چهارم موعدمه دو روز پیش حالت تهوع و بی حالی و خستگی داشتم آزمایش دادم ۱۰ شد و گفت مشکوکی دوباره بعد ۴۸ یا ۷۲ ساعت بعد باید تکرار کنی

من سوم موعدمه،با3تا تست تقریبا مثبت و 3تاتست کاملا منفی🤌😐
یجورایی بین زمین و هوا موندم معلق

منم چهارمم فردا می‌خوام تست بزنم

من 5 موعدمه هییییچ علائمی ندارم ولی فردا صبح میخوام بی بی بزنم

من ششم موعدمه دارم به زور خودمو کنترل می‌کنم بیبی نزنم

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری