من چهارم موعدمه دو روز پیش حالت تهوع و بی حالی و خستگی داشتم آزمایش دادم ۱۰ شد و گفت مشکوکی دوباره بعد ۴۸ یا ۷۲ ساعت بعد باید تکرار کنی
من سوم موعدمه،با3تا تست تقریبا مثبت و 3تاتست کاملا منفی🤌😐
یجورایی بین زمین و هوا موندم معلق
منم چهارمم فردا میخوام تست بزنم
من 5 موعدمه هییییچ علائمی ندارم ولی فردا صبح میخوام بی بی بزنم
من ششم موعدمه دارم به زور خودمو کنترل میکنم بیبی نزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.