ماماناازچندماهگی بچه میزارن روروئک

۶ پاسخ

رورویک ک منسوخ شده

من از پنج ماهگی گذاشتم

من ۶میذارم الان یک ربع بیست دقیقه ای در روز ولی خب فعلا نمیتونه حرکتش بده فکر کنم از هفت ماه ب بعد کاربردی بشه

من اول 6 ماهگی گذاشتم

تا وقتی پاهاش برسه زمین وقتی میزاریش بتونه هندل کنه ب جلو هر بچه ای فرق داره ی بار امتحان کن

۷ ماه ک تموم شد

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 آراد💙 مامان پسرم💙 آراد💙 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی