من هر روز واسش دود می کنم
عزیزم دکتر بچه به من گفت اصلا در معرض دود و بو نباشه
به نظرم عادتش نده
کم دود کنین هر وقت دیدی از یه جایی اومدی مطمئنی بچه چشم خورده دود کن
در حدی باشه که دودش زیاد نباشه و ماندگار در اتاق نباشه ایراد نداره، سریع در باز بذار دودش بره
عزیزم اسپند چون گرمیه بچه ها بو ودودشو دوس دارن چون بهشون احساس خوب میده اما درکل بخاطره حساس وضعیف بودن ریه بچه خوب نیس من خودم متاسفانه سره بچه اولم خیلی براش دود میکرد مادرشوهرم تااین ک بچم ب مرور ب سرفه افتاد فکرکردم مریض شده بردمش دکتر فرستاد عکس از ریه وگف ک بچم بخاطر زیاد قرار گرفتن درمعرض دود داره ب آسم مبتلا میشه.
ماام خونمون هیچ دودی جز اسپند نبود پس ب همین خاطرحذفش کردیم والحمدالله دوروز بعدقطع شد سرفش وبردم دوباره عکس گف مشکلی نداره.ب همین خاطر ب بچه دومی اصن نمیخوام دودکنم
وقتی داره دود میکنه درو پنجره رو باز بزار خدای نکردی اسپند باعث آسم برای بچه میشه
فقط واسه ریشون خوب نیست الرژی میگیرن
منم دود میکنم ولی سریع درو پنجره رو باز میکنم دودش بره
نه من مامانم برای هردوتا خواهرام ک دود میکرد آروم میشدن
ولی خب دود خیلی زیاد خودمونم اذیت میکنه چه برسه نوزاد
همون از دور خوبه براش بچه رو آروم میکنه خیلی من به چشم هزاران بار دیدم
من روشن میکنم به این حرفا اعتقاد ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.