بچه ها میگم از چن هفتگی نباید روبه شکم خابید؟

۴ پاسخ

من اشتباه کردم گذاشتم هفته ام بالا بره
زودتر شروع کنید تا زودتر عادت کنید
چون سالها به شکم خوابیدن باعث میشه نتونی تو‌هیچ پوزیشنی به همون راحتی و ارامش بخوابی
ازهمین الان به پهلو بخواب

از الان شروع کن ب پهلوی چپ یا راست بخابی عادت کنی بعدن برات مشکل نشه 🤰🏼😁

تا پایان سه ماه میتونی روبه شکم بخابی
ولی من از همون اولش درست می‌خوابیدم که عادت کنم

از اولش ب نظرم رو شکم خوابیدن درست نیست حتی اگه نشکلی نداشته باشه من ک از همون اول نمیتونستم ب خاطره درد سینه هام

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی