۴ پاسخ

من از شب قبل جو دوسر می‌ریزم تو شیر میزارم بمونه صبح میزارم بجوشن‌، قوام که اومد ورمیدارم به تایمش دقت نکردم

من ده دیقه ای درحدی ک جو له میشه

عزیزم نباید تا یک سالگی شیر پاستوریزه بدی بچه

چه شیری؟پاستوریزه میدی مگه؟
با نصف لیوان آب بذار یه ۲۰ دقه بپزه بعد آبش که کشیده شد اگر بافت دار میخوره که همینجوری با یه کم شیر خشک قاطیش کن بهش پوره موز و پودر بادامم میتونی اضاف کنی.اگرم بافت دار نمیخوره که با میکسر میکس کن یا از صافی رد کن بعد با پوره و پودر مخلوط کن

سوال های مرتبط