خانوما دلیل زیاد سفت شدن شکم از چیه؟!

۴ پاسخ

به دکترت بگو حتما
منم از ۲۰ هفته شکمم زیاد سفت میشد دکترم گفت انقباضه و قرص و امپول نوشت برام

هم انقباضه هم ممکنه شکم و پهلوهات رو گذاشتی باد سرد بهش خورده بچه قولنج کرده خودشو جمع میکنه
شکم و پهلوهات رو گرم نگه دار ببین خوب میشی یانه
ولی حتما به دکترت بگو

سفت و شل شدن انقباضه
حتماااا به دکتر بگو

منم زیاد سفت میشه خیلی اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۲ ماهگی
مامان تیارام و آراد مامان تیارام و آراد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان السانا مامان السانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد