به دکترت بگو حتما
منم از ۲۰ هفته شکمم زیاد سفت میشد دکترم گفت انقباضه و قرص و امپول نوشت برام
هم انقباضه هم ممکنه شکم و پهلوهات رو گذاشتی باد سرد بهش خورده بچه قولنج کرده خودشو جمع میکنه
شکم و پهلوهات رو گرم نگه دار ببین خوب میشی یانه
ولی حتما به دکترت بگو
سفت و شل شدن انقباضه
حتماااا به دکتر بگو
منم زیاد سفت میشه خیلی اذیت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.