خانوما هزینه شناسنامه چقده ک بخواییم واسه بچه بگیریم

۱۳ پاسخ

هزینه داره مگه🥴چرا هزینه داره همه چی🤣🤣🤣

ی درصد فک کن ثبت احوال مجانی کاری انجام بده
آقا گوگل کردم ک زده ۳۰هزار تومن

تاالان نشنیدم برای۲پسرم گرفتیم

اگه دیر برید بگیرید جریمه هم داره

‌سال قبل که دور۲۰۰تومن بود

هزینه ای نداره

هزینه کجابود ازخودتون درمیارید

والا تااونجایی که بادمه هزینه ای نداره

فک کنم اولین نفری که به فکرش رسیده هزینه شناسنامه فقط خودتی😂😂
باید قلکمم بشکونم برا اونروز🤣😐

مگه هزینه داره🤔

هزینه داره🤔
اصلا بفکرم نبود هزینه بخواد داشته باشه😅

اینم هزینه داره عه

همه چی هزینه داره

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان شاهان🥹🩵 مامان شاهان🥹🩵 ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان صدرا✨❤ مامان صدرا✨❤ ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی