من برا هویج پلو میمیرم 😂💔




مای بیبی شیر خشک

تصویر
۱۳ پاسخ

دستورش هم بذار گلی

منممممم😍

ولی من اصلا دوس ندارم

منم عاشقشم😋ولی پسرم نمیخوره دیر ب دیر درست میکنم😕حسشم نیس براش غذای جداگونه درست کنم

هویج پلو خلالی کنی خوشمز تر میشه

منم نوش جان

نوش جونت، عین منی منم عاشق هویچ پلو ام

منم🫠 لامصب خیلی خوشمزس

نوش جان
منم خیلی دوست دارم هویج پلو

نوش جان گلم من تاحالا نخوردم شیرین نمیشه؟

من تاحالا درست نکردم خوشمزه؟
چجوری درست میکنی

به به
من تاحالا درست کردم دستور شو میدی

نوش جان عزیزم

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری ۱۶ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی