عزیزم خواهر من 3سالش بود خورد یک هفته تو بیمارستان بستری شد الانم که 5سالشه اینقد کم خون ولاغر شده تا بوی باقلا بهش بزنه قش میکنه
باقالی برا فاویسم خیلی بده
اگه فاویسم نداره
فکر نکنم اشکال داشته باشه
من چون پسرم حساسیت نداشت دادم اخه کوچیکتر که بود خودمون باقالی میخوردیم از اون مدل اب پزی ها خودشم میخورد
دیگه برا باقالی رو پلو مطمئن بودم که حساسیت نداره بش
نه زیر ۲ سال ندی بهتره از لحاظ فاویسم
من ترجیح میدم زیر 2سال بهش ندم
من باقالی ترجیحم اینه ندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.