۶ پاسخ

عزیزم خواهر من 3سالش بود خورد یک هفته تو بیمارستان بستری شد الانم که 5سالشه اینقد کم خون ولاغر شده تا بوی باقلا بهش بزنه قش میکنه

باقالی برا فاویسم خیلی بده
اگه فاویسم نداره
فکر نکنم اشکال داشته باشه

من چون پسرم حساسیت نداشت دادم اخه کوچیکتر که بود خودمون باقالی میخوردیم از اون مدل اب پزی ها خودشم میخورد
دیگه برا باقالی رو پلو مطمئن بودم که حساسیت نداره بش

نه زیر ۲ سال ندی بهتره از لحاظ فاویسم

من ترجیح میدم زیر 2سال بهش ندم

من باقالی ترجیحم اینه ندم

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی