۶ پاسخ

منم اعصابم خیلی خورد میشه سربچهام همش داد وبیداد میکنم
الان سرچ کردم
گیاه اسطوخودوس..
گیاه گل گاوزبان
ویتامین ب۱
خیلی برای اعصاب وافسردگی کم خوبه
یکیش رو بگیربخور

نشنیده مطمئنم بیشتر عصبانیت و حال بدت بخاطر شوهریه که داری😥

الهی بگردم یکم گل گاوزبان دم کن بخور برای اروم کردن اعصاب خوبه بلکه یکم ارامش بگیری

دقیقااااا منم مثل تو خدا خودش کمکمون کنه

نمیدونم این روزا اکثرمون همینیم عزیزم تو تنها نیستی خیلی‌هامون الان تو همین وضعیتیم😣

دقیقا منم مثل خودت شدم از غروب دارم جیغ میکشم کاکتوس سخنگویه مورد علاقه بچمو زدم خورد کردم چون با تهش محکم زد تو پیشونیم ولی خیلی پشیمون شدم چون خیلی دوسش داشت الان رفتم براش یکی سفارش دادم😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان آنیتا مامان آنیتا ۳ سالگی
هنوز نخابیدم و بیدارم،چقدر خودمو سر زنش کنم از این زندگی خسته کننده چرا واقعا ،دیگه کم آوردم از دست مرد لجن،خدایا نمی‌دونم چه کاری کردم که این مرد رو قسمت با من کردی،از زندگیم خسته شدم واقعا خیلی دردا تو دلم هست خیلی خیلی 🥺🥺شدم از سنگ شدم آهن تو این زندگی چرا همون دو سال نیم پیش طلاق نگرفتم منکه همه کارام کرده بودم چرا برگشتم مجدد که بچه بی گناه طفل معصوم بیاد تو این زندگی به خاطر بچم کوتاه بیام و چیزی نگم بشم دیوونه روانی عقدهای که از طرف شوهرم تو دلم هست بخام سر این طفل خالی کنم،خداااااااااااااااااااایااااااااااااااااا بفهم کم آوردم،عصبی شدم تو این زندگی چند سال همش سر این بچه خالی میکنم درسته کنترل میکنم ولی مجدد نمیتونم.شبی بچم آورد بالا آب پرید گلوش بعد استفراغ کرد من عصبی شدم لحظه که آورد بالا بهش گفتم آنی به خاطر همین کارات هست عصبی میشم جیغ میکشم بعد چند ثانیه تموم شد چهرم خب عصبی بود متوجه شده بود، دراز کشید بعد چند دقیقه صدایی شنیدم از زیر پتو نصف صورتش زیر پتو بود،بعد یه ۲۰دقیقه پتو رو کشیدم کنار از صورتش گفتم خفه نشه دیدم خدایا استفراغ کرده بوده چیزی نگفته بود تو همون استفراغ خوابیده😔😔😔وای که زدم زیر گریه تا همین الان خوابم نمیبره چقدر لعنت کردم خودمو،و به شوهرم گفتم ببین اشغال اینا اثرات تو هست رو مغز من تاثیر گذاشته که من رو بچه خالی کنم و حالا اینجوری بشه باید دندون درد رو بکشی بنداری،پوز خنده زد و خوابید،حالم از خودم بهم میخوره چقدر مادر بدی هستم و احمقی😔😔😔😔،تاریخ۱۴۰۴/۰۴/۰۴تلخ ترین خاطره