مامانا راسته قطره ADباعث بیخوابی نوزاد میشه؟

۱۱ پاسخ

هرکسی یه نظری داره از نظر من این قطره ها الکیه
مگه قبلا به ما از این قطره ها میدادن چمون شد
والا میگن برای رشد قد کودک خوبه
والا قد تا جایی که من میدونم ژنتیکیه
چطور شوهر من نزدیک دومتره اون موقع از این قطره هم نخورده
اون موقع جز واکسن کار دیگه ای نمیکردن
من دوتا بچه های قبلیمو هیچ قطره ای بهشون ندادم شروع کردم بدم دیدم بالا میارن اصلا ندادم ماشاالله دخترم ازمن بلندتره پسرمم همینطور تپلم هستن به این دخترمم نمیدم جز دارو و واکسن همین هیچ چیز دیگه ای نمیدم تو خود شیر همه چیز هست به غذا هم میفته همه چیز میخوره
من یادمه دخترم کوچیک بود بهداشت قطره آهن داده بود بچرو به زور دهنشو باز میکردم سرشو بین پاهام میزاشتم تو حلقش میریختم بعدش بالا میاورد حتی خارجیشم گرفتم همون بود دیگه ندادم چکاریه آخه بچه شکنجه میشه همون دوتا ویتامینی هم که ازغذا جذب میکنه بالا بیاره

نه

نه اصلا

و بهتر قبل از شیر خوردن یا بین دو نوبت باشن بخاطر محلول در چربی بودنش

نه نمیشه قطره ADمحلول در چربی و جذبشم صبح شب اصلا جذب نمیشه مطالعات علمی اینو رد می‌کنه ک باعث بی خوابی میشه

سعی کن سر ساعت مشخصی بدی بدن تا بدن فرق میکنه بعضیا خواب آلود میشن بعضیا بی خواب

من ک به پسرم میدم سریع می‌خوابه😐

عهههه
من همیشه شبا میدمش که

نه والا منکه هروقت میدم راحت بعدش میخوابه
حتی گاهی فراموش میکنم ۷ و ۸ شب میدم بازم بی‌خواب نمیشه

اره من بعضی وقتا شبا مبدادم تا ساعت ۲ نمیخابید

صبح و ظهر بده عزیزم عصر به بعد نشه

سوال های مرتبط

مامان هوراد مامان هوراد ۱۳ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۲ ماهگی