۱۲ پاسخ

والا حرف مفت میزنن توجه نکن من بچه ام 3700 به دنیا اومد دو ماهگی 5100 بودش

عزیزم بعضیا ذاتا همیشه میخوان دل آدمو خالی کنن و بزنن تو ذوق ...
محل نذار اصلا
وزنش خوبه

وزنش خوبه که 😕

خوب وزن گرفته که

خوب بوده ک
هر ماه یک کیلو اضافه کرده
کاملا نرمال و اندازه عااالیه
وقتی شیرت خوبه و خوب وزن داده بهش چرا شیر خشک بدی دختر

نه عزیزم الکی شیرخشک بهش نده.شیرخودت عالیه

نده شیرخشک وقتی شیرت خوبه
وزن گیریش خوبه

وزن گیریش خوبه ک،بچه منم اینجور میگن همش ولی وقتی همه جیزشون اوکیه دیگ شیرخشک چرا بدیم

وزن گیریش عالیع اینقدر ب چرت پرتاب بقیه گوش نده.... منم بچم ۴۰ روزشه یک کیلو و نیم اضاف کرده.... خاله همسرم میگفت مطمنی اینکه تغییر نکرده
گفتم اره کشی که تو بهداشت هست گفت اتفاقا خیلیی عالیه.. دهنشو بست

مگه میشه بچه ۲ کیلو و۱۰۰ اضاف کنه اصلا تغیر نکنه .حرف بقیه رو جدی نگیر
حالا یه بار شیر خودتو نده بچه گشنه بشه بعد شیرخشک بده بهش ببین میخوره یانه از بین شیرخشکا نان خوشمزع تره نان بهش بده شاید بخوره .

عزیزم وزنش عالیه

وزن گیریش ک خیلی خوبه

سوال های مرتبط