کسی تو ۱۳ هفته گرفتگی کمر پریودی داشته مشکلی نیست؟

۶ پاسخ

منم کمرو لگنم درد میکنه ولی دائمی نیست بگیر نگیر داره

رفته رفته بهتر میشی من اونطوری بودم الا خیلی کم شده

من همش حالت تهوع دارم عصرا 🥲🤢

من دارم قبلا نداشتم الان زیادترع
تا لک و خونریزی نباشع موردی نیس
دکترمم گفت کمر گرم نگه دار

من ک الان دوروزه کمرم دردمیکنه استرس گرفتم طبیعیه بنظرتون 🥺

من از الان گرفتم خیلیییی بده

سوال های مرتبط

مامان قند مامان قند هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 ۵ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری