۵ پاسخ

عزیزم برو بیمارستان

منم مث شما بودم ۴۱هفته م تموم شد زایمان کردم امپول فشار برام زدن ولی همون شب دردام هنوز شروع نشده بود پسرم مدفوع کرد سریع سزارینم کردن برو بیمارستان تا بستریت کنن

برو آمپول بزنن خب

برو آمپول بزنم بهت 2روز از وقتت گذشته دیگه

ینی چی پس چرا زده ۲ روزگی

سوال های مرتبط