۱ پاسخ

من چند نفر دیدم مثل شما میگن به خاطر بالا پایین شدن هورمان ها بعد زایمان هست هورمان ها دوباره دارن تنظیم میشن واسه همین دوباره حس حالت تهوع و بی اشتهایی اول بارداری سراغ ادم میاد

سوال های مرتبط