ترک های من بزرگتر و پررنگ تر ولی بدونه خارش هستن
اره مال منم خیلی میخاره
هم میسوزه هم میخاره کشش شدید داره
برای منم اینطوری بود رفتم دکتر پوست یه پماد دستساز داد خیلی فرق کرد
من ک از ۲۷ هفته ترک خوردم شکمم پره
هیچی منم اونطورشدیدبودم بایدبسازی برو آب بزن یگم آروم شه
من فعلا شکمم ترک نداره پهلوم یکم ترک خورده اونم زیاد نمیخاره
اگر برای انزیم کبدی نباشه میتونی سیتریزین بخوری
بارداری اولته نه ؟؟؟بارداری اول همینه دیگه ..من اللن دومیه فعلا که هیچی ترک نداره شکمم
شکم شمام سفته و فشار میاد ب پوست؟
برو دکتر منم داشتم رفتم دکتر علائم زایمان بود زایمان کردم
از منم خیلییی میخارن نخارون سریع چرب کن خارشش میره بخارونی بدتر ترک ها زیاد میشه خارشش ام بیشتر
با روغن نارگیل چرب کن پوستت رو که خشک نباشه تا به خارش نیفته
سلام بر کلستاز کن😂
عزیزم باید بری دکتر فورا چک کنه تو هفته های ما که بالا هست این چیزا باید بررسی بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.