۵ پاسخ

طبیعیه منم همینطوری ام هنوز

قدم نو رسیده مبارک عزیزم❤️فعلا‌ ورم داره اصلا عجله نکن واسه مثل قبل شدنش، اگ دکترت مسکن داده ازش استفاده کن ایشالا زودتر خوبشی،مراقب بخیه هات باش و حموم برو با شامپو بچه اروم بشورش و بعدش با سشوار خشکش کن

سزارین خودش باعث نفخ میشه
چند روز مکمل‌های آهن و کلسیم را قطع کن

طبیعیه عزیزم ورم تا یک ماه هست دردم تا 10,روز هست

طبیعیه سزارین شدی دیگه

سوال های مرتبط

مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد