طبیعیه منم همینطوری ام هنوز
قدم نو رسیده مبارک عزیزم❤️فعلا ورم داره اصلا عجله نکن واسه مثل قبل شدنش، اگ دکترت مسکن داده ازش استفاده کن ایشالا زودتر خوبشی،مراقب بخیه هات باش و حموم برو با شامپو بچه اروم بشورش و بعدش با سشوار خشکش کن
سزارین خودش باعث نفخ میشه
چند روز مکملهای آهن و کلسیم را قطع کن
طبیعیه عزیزم ورم تا یک ماه هست دردم تا 10,روز هست
طبیعیه سزارین شدی دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.