۶ پاسخ

جوراب بپوش راه برووقتیم داری استراحت می کنی پاهاتوبالابده،تب خطرناکه اگرتب داری حتمابرودکتر

مبارکه عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی راضی بودی

جوراب واریس باید پات باشه راهم برو

استراحت زیاد داشته باش پاهاتو آویزون نگه ندار مثل حالت روی مبل وصندلی،جوراب بپوش به مرور خودش کمتر میشه مال من افاضاح ورم کرده بود تا دوهفتگی پسرم رفع شد

حتما جوراب واریس بپوش اصلا هم درنیار تا ده روز

بر منم بود جوراب نمیپوشی بپوش خوب میشه کم کم من بعد ۲۰روز این خوب شد

سوال های مرتبط