خانوما من هنوز زایمان نکردم کسی بوده مثل من باشه ؟؟؟

۷ پاسخ

من حوصله ندارم تا چهل دو هفته صبر کنم وقتی اون موقع باید خودم برم بستری بشم چکاریه همین هفته چهل میرم خداروشکر بچه ام کامل یکی دوسه ساعتم بیشتر طول بکشه استرس پی پی بچه رو ندارم آخه دخترم هم دنیا آمد تا آمدن بزارن روتخت پی پی کرد پرستار گفتن خدا رحم کرد واقعا

من شنبه صبح ساعت هشت میرم دیشب بیمارستان بودم دهانه رحم یک ونیم بود

چرا نمیری بستری بشی خوب

اگر راهی یافتید به ما هم بگید

چکارکنیم دخترا ؟؟ من خیلی نگرانم

من نکردم حوصله ام سر رفته

و من هم...

سوال های مرتبط