سلام خانما چجوری بچهاتون ازشیشه شیر گرفتین؟

۶ پاسخ

شير ماجان ربختم تو شيشه ش دادم بهش الان كداشتم يكم طعمش عادت كنه بعد تو ليوان ني دار بدم بهش. كلا دو وعده ميخوره

با چسب زخم

من شیر پاستوریزه ریختم تو شیشه شیرش بجای شیر خشک خوشش نیومد دیگه نخورد

🌱🌱🌱🌱🌱

تصویر

🌱🌱🌱🌱🌱

تصویر

سلام
اتفاقا همین امروز برای یه نفر دیگه نوشتم الان میرم اسکرین شات میگیرم برای شما میفرستم.

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی