۲ پاسخ

من تازه رفتم دکتر انقد موهام میریخت داشتم دیوونه میشدم پنج تومن از دستم رفت خدا کنه تاثیر داشته باشه فعلا داروهارو استفاده میکنم

فروفروت گاین قرص آهنه ۹۰ درصد ریزش مو تو خانمها از کمبود آهنه کنارش قرص زینکم و ویتامین د۳ بخور
آمپول بیوتین ب پانتینم یه دوره بزن

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 ۲ سالگی