بعد ۶ ماهگی شروع به گفتن میکنن
نه عزیزم چرا بخندیم سواله دیگه
الان دقت کنی بعضی وقتا یه ما ایی میگن....
دختر من الان میگه مامایی و بادا حالا نمیدونم مامان بابا میگه یا چجوریاس
معمولا از شش ماهگی به بعد
تو این برنامه نوشته بود تالان منتظر کلمه مامان بابا بودی بچه تو این ماها میگ
منم برام سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.