۴ پاسخ

این سرویکس لعنتی چیه این چند سال مد شده بخدا از بعضی ها که چندتا بچه دارن میپرسم چند بوده اصلأ نمی‌دونن سرویکس چیه

واژن میزارین کامل میدین میره تو؟؟

من برعکس مقعدی میزارم دلم درد میگیره و نفخ میکنم...با واژینال راحتترم

اگر پروژسترون هست مقعدی بزار. الان دکترت تاکید کرده ک داری واژن میزاری؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد