این سرویکس لعنتی چیه این چند سال مد شده بخدا از بعضی ها که چندتا بچه دارن میپرسم چند بوده اصلأ نمیدونن سرویکس چیه
واژن میزارین کامل میدین میره تو؟؟
من برعکس مقعدی میزارم دلم درد میگیره و نفخ میکنم...با واژینال راحتترم
اگر پروژسترون هست مقعدی بزار. الان دکترت تاکید کرده ک داری واژن میزاری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.