من یه مقاله خوندم اینجوریه ک بچه وقتی تو شکمه از طریق بند ناف و خون مادر تغذیه میشه و وقتی بدنیا میاد یمقدار از خون مادر داخل بدنش هست ک باعث ناسازگاریشه و کبد هم هنوز کامل نشده ک بتونه دفعش کنه و به همین دلیل ک بچه زردی میگیره.
هیچ ربطی هم به گرمی یا سردی خوردن نداره.
ماه آخر خیلی گرمیجات میگن نخورید من برای بارداری اولم ماه آخر افتاد به ماه رمضان همش هندوانه و خیار گوجه شربت خاکشیر و تخم شربتی خوردم نداشت زردی
من ماه آخر خیلی کاهو و گوجه خیار خوردم
بچه که به دنیا اومد سریع شیرخشک دادیم معدش زیاد کار کرد سینمو نگرفت البته
تنها بچه ای که زردی نگرف مال من بود
چون کبدش هنوز نمیتونه سموم دفع کنهکاملنشده ، اگر سعی کنی هندونه ، شاتوت ، انار بخوری ممکن کمک کنه مواد مضر بدنش کمتر بشه زردی نگیره . ولی در کل چیز خاصی نیست
نمیدونیم من دختر اولیم اصلا خوراکی مغازه چیزایی مضر نخوردم ک زردی نگیره زردی داشت الان همه چی میخورم ههههه خدا میدونه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.