فقط اموکسی سیلین
مترونیدازول هم شیرتو کم میکنه هم بدمزه میشه
ایبو هم ک توش فک کنم کافئین داره برا بچه ضرر داره اینو مطمئن نیستم
آمپول بی حسی بهتون زدند؟
منم دندون درد دارم اما شنیدم تو شیردهی آمپول بی حسی نمیزنن
ایبوپروفن نخور بجاش استامینوفن بخور ولی شیرت کم میشه چرک خشکن شیرخشک بده
آموکسی سیلین میشه خورد هم بارداری هم شیردهی بزنی گوگل میاد
مایعات زیاد بخور
نه مشکلی نیست منم میخورم
عزیزم هزینش چقدر شد
من هر سه تاش رو خوردم
میگن شاید یکم شیر رو تلخ کنه اما برای من ک مشکلی ایجاد نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.